Mira las luces, amor mío / ERNAUX, Annie
por Ernaux, Annie [autor/a]; Vázquez Jiménez, Lydia [tradutor/a].
Tipo: LibroSeries: Cabaret Voltaire ; 88.Editor: Madrid : Cabaret Voltaire , 2022 Edición: 2ª.Descrición: 119 p. ; 19 cm.ISBN: 9788412175370.Materia(s): Annie Ernaux -- Premio Nobel 2022 | LIteratura universal | Narrativa en castelán | SupermercadoResumo: Durante un ano, Anni Ernaux levou un diario das súas visitas ao hipermercado Alcampo do centro comercial de Les Trois-Fontaines, na rexión parisina. Nel, anotou as súas observacións, esforzándose por dirixir unha ollada nova, por captar o imperceptibe. "Ver para escribir, é ver doutra maneira", afirma. Ós poucos divertida, ou entenrecida, ós poucos indignada, Annie vai descifrando as estratexias comerciais, rebélase contra os estereotipos que descobre en cada sección, e describe o ballet ininterrumpido de empregados e clientes. O hipermercado, lonxe de reducirse ao lugar onde se fan as compras, adopta aquí un rostro distinto: convírtese nun gran espazo de citas, nun auténtico espectáculo humano. Unha captura impresionista do mundo da gran distribución onde o cotián elevase a rango de suxeito literario.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Ribeira do Louro Sala préstamo | 82N-C ERN mir | Dispoñible | PED025000018751 |
|
Durante un ano, Anni Ernaux levou un diario das súas visitas ao hipermercado Alcampo do centro comercial de Les Trois-Fontaines, na rexión parisina. Nel, anotou as súas observacións, esforzándose por dirixir unha ollada nova, por captar o imperceptibe. "Ver para escribir, é ver doutra maneira", afirma. Ós poucos divertida, ou entenrecida, ós poucos indignada, Annie vai descifrando as estratexias comerciais, rebélase contra os estereotipos que descobre en cada sección, e describe o ballet ininterrumpido de empregados e clientes. O hipermercado, lonxe de reducirse ao lugar onde se fan as compras, adopta aquí un rostro distinto: convírtese nun gran espazo de citas, nun auténtico espectáculo humano. Unha captura impresionista do mundo da gran distribución onde o cotián elevase a rango de suxeito literario.